Jawatan kosong...

Hari nie aku g Mydin Melaka(asyik2 Mydin je),
dh tu je yg mampu nk wat cm ne....
hihihi...kopak kot duwet aku kalo g tmpt2 yg high standard..
Balek umh je mak aku ckp aku dpt keje...
Dahi aku pun berkerut seribu...
ape la yg mak aku dok ckp nie...???
Mak aku bg surat: tawaran mengisi kekosongan jawatan...
hihihi...dlm bidang masakan, hospitaliti-perhotelan...
kat kolej negeri(aku pun xtaw kat mne tu),
jd mak cik kantin ke aku nie??
salah bidang tu..xexpert ye bab memasak nie,
kalo cuci pinggan ok kot...
erm,mmg sah le xpegi...aku dh thun 2 kt U..
sayang kot...


TAPI KAN...
berdasarkan kapasiti dan fasiliti yg dimiliki oleh kolej negeri,
pihak PTPK* telah bersetuju mlantik kolej negeri sbg pnyedia prkhidmatan
yg bkal melatih pserta kursus hospitaliti utk mmnuhi prmintaan tnaga kerja
di Iskandar Malaysia...
bidang: hospitaliti-perhotelan/masakn/pemandu pelancong
So,bg sape2 yg lepasan SPM/STPM n menganggur
digalakkan utk mhghdiri sesi tmuduga...

Tarikh: 24-31 okt 2011
Masa: 9pg-5ptg
Tempat: Kolej Negeri Chedang Campus
437,Taman Bukit Chedang
70300,Seremban,Negeri Sembilan
(bwa ic,sjil SPM/STPM,sjil brhenti sekolah n 2 gmbr berukurn pasport)

Laman web: www.kolejnegeri.edu.my

PTPK*=perbadanan pinjaman tabung kemahiran






Comments

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah