Walimah pertama...

Assalamualaikum...hehehehe...

Superduper hepi, sahabat seperjuangan sudah bertukar title. Dah jadi puan dah...orang pertama berbaitulmuslim dalam generasi aku. Mabruk2 + tabik spring,cepat2 dapat baby taw nanti final exam kita gilir2 jage baby...Terasa bersemangat pulak bila tengok barang2 hantaran sahabat nie. Mula la berangan turn aku nanti aku nak prepare ape, nak bagi ape, berapa dulang nak balas...walhal kakak aku pun tak lepas2 lagi...bersabar ya wahai hati, habiskan belajar dulu and bina iman dulu, nanti nak kejut anak bangun solat subuh, nak mengajar anak solat and mengaji. Oh my tajwid!! Cukupkan storage folic acid and calcium (aku dah start amalkan minum Anlene,hehehe)...Semoga dipanjangkan umur untuk menempuh alam ni...insyaAllah...

Barakallah Napsiah n husband




Comments

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah