ISK

Assalamualaikum...

Bliss! hari ini hari Jumaat...finally dapat meredah minggu ke-12. 2 weeks to go for final and end of the 6th sem. Tadi kan class prof Z and seperti biasa class dia sangat menervouskan aku. Rasa macam masuk class Cikgu Jamilah (cikgu math aku time sekolah dulu) tapi ini memang lagi teruk. Then  dia panggil nama aku weh, ish menggeletar lutut aku. Nasib baik ade kwn2 aku membantu utk menjawap otherwise habislah aku. One more thing, aku dah dapat tajuk untuk final year project. You know what? aku rasa aku tersalah pilih tajuk. Tajuk yang aku pilih tu supervisornya adalah prof Z."Ya Allah, tolonglah paham aku taknak prof Z. Prof Z janganlah ambil saya nanti saya kene hypertension". Itu jer yang aku pikir semenjak aku taw tajuk tu adalah bidang prof Z.Tapi aku rasa semua tajuk tu bidang dia. Erm, takpelah redah je la.

Ouh okay lagi satu, semalam aku sempat pergi bulatan gembira. Naqibah aku menyentuh bab sejarah. Malas nak cerita panjang2, tengok je la video ini. Memang sebijik je apa yang dia cerita pada kiteorang. Ini sejarah kita (ISK).


Comments

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah