Walimah...=)

Assalamualaikum...dengan persetujuan mohor besar Raja-Raja Melayu,dengan ini saya mengisytiharkan pada 1 Jun 2012 bersamaan 11 Rejab 1433 bahawa kawan sekelas saya (kak Long) akan bernikah. Bom bom kebabom (bunyi bunga api). Dalam diam-diam tiba-tiba je dapat tahu esoknya nak nikah. Untung la. Semoga berbahagia.Coincidentally, esok saya balik utk study week di rumah. Memandangkan kak Long satu dareah dengan saya, maka susceptibility untuk saya melihat beliau bernikah adalah besar ye.Hehehe.



Indeed, tabik ar kak Long. Sememangnya saya tidak mampu untuk berbuat sedemikian walaupun dikelilingi sahabat-sahabat yang berebut hendak berkahwin. Sedangkan menjadi student ni pun kepala saya dah berat ini lagikan pula student+isteri. Banyak lagi komitmen lain .Nak kumpul merit lagi. Saya takut saya tersungkur. Saya bukan dari kalangan yang kuat-kuat. Bukan tidak mahu tetapi cuma tidak bersedia. Well, marriage is not about love but it is about making ummah.

p/s: sudah pandai guna word saya...Lol..




Comments

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah