Teruskanlah berdoa...

Aku dh dpt result sem 2,
Alhamdulillah,even aku xcapai ape yg aku nak,
TAPI,
Ok la,naek ckit dr result sem 1,
Grade UPM nie tinggi sgt la 3.75 bru dpt dean list,
Aku doa dr akhir sem 1 smpi akhir sem 2 agr aku dpt dean list utk sem 2 nie,
Tapi xpela as long as 3.50 and above,
Redha je...Senyum je...
Bersyukur kene selalu,
Suke dgr lagu nie...




Pastinya Allah sentiasa mengurniakan apa yg diminta pd masa yg sesuai,
Teruskanlah berdoa tanpa ragu dan mengeluh,
Allah tidak akan gagal memenuhi permintaan hamba-Nya,
Duri hari ini mungkin bunga untuk hari esok,
YAKINLAH,
Allah sentiasa mlakukan perkara yg betul...



Doa:frasa keramat yg xmampu diterjemahkn oleh akal,
Para anbia xprnah lekang dgn doa,
Para shbt xprnh pincang dgn doa,
Para tabiin xprnh curang dgn doa,
Para ulama xprnh renggang dgn doa,
Jd terusknlah berdoa....
 


Sabda Rasulullah S.A.W:
"Sesungguhnya Allah mencintai org yg terus menerus berdoa".
(Hadis riwayat Al-Auza'i)











Comments

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah