Redha dengan Qada' dan Qadar Allah...

Next Tuesday n Wednesday,I have test.Microbe n metabolism respectively.Tp bila time aku nk study je automatically mata aku akn kuyu. Ngantuk betol. Baca berapa minit tapi tido berjam-jam.Aih,xboley jadi ni. And one more thing, aku asyik terpikir psl answer sheet statistic aku je...apa la agaknya kabar answer sheet aku tu ye...redha je la dgn apa2 result pun n where is my study mood?come to mama pliz...(gelinyer ayat nie...)


Ada masa dlm kehidupn dugaan dtg menimpa-nimpa n smpi kita rasa tak mampu utk menghadapinya n rasa give up. Dan pada masa tu kita akan sedar  yang Allah memang selalu memerhatikan kita. Dia ingin kita jadi yg terbaik dan Dia mahu kita kembali memohon dan berdoa kepadanya. Dugaan datang dengan sebab.... bukan kebetulan. Tabahkan hati...kuatkan semangat ...dan kukuhkan iman...go go chaiyok!!!


Comments

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah