Sem break story.

Berjaya meredah final exam yang sangat mencabar fizikal dan mental. Walaupun soalan epid agak menyedihkan. Rasa macam nak balik kampung, nak tanam jagung (padahal kat rumah tak ada tanah,semua simen)...dah tak tetapkan gred dah asalkan lulus sudah. Bila dah abis exam terasa boring pulak. Aku asyik tengok horror movie je, penat menjerit. Tak layan citer cinta, lembap sangat + nanti aku berangan pulak. Sebelum exam semuanya rasa macam tak sempat. Makan, tido, bercakap pun kadang tak sempat (menipu sangat). Adeh...@_@


Hari ini aku check out dari kolej and then stay rumah my sis 2 atau 3 hari and terus balik rumah. Ramai kawan2 dah balik dulu. Terpaksa lah aku melayan askar 3 orang itu nanti. Cuti 3 bulan and tak tahu hendak buat apa kat rumah. Layan anak kucing je la. Mak suruh belajar menjahit. Dulu, time tunggu result SPM pun aku ada attend kelas menjahit tapi aku dah terlupa pulak macam mana nak menjahit. Short term memory betul, perlukan banyak DHA.

Askar 3 orang( anak2 akak aku)

By the way, hari ini sahabat aku bernikah. Barakallah akhi Hazim and Ukhti Azizah. Tidak pernah pulak dengar apa2 rumours or any scandle between them. Tiba-tiba je ada pengumuman yang mereka ini akan bernikah. Pandai simpan. Gambar di bawah ini nampak old sebab aku sudah tersalah edit color. Tahun ini jugak ramai sahabat2 lain yang hendak bernikah. kene menjaga kesihatan ini coz asyik makan nasi minyak je. My turn??? dunno yet, sedang berangan nak pursue master and phD. Tadi ada someone suruh aku jadi orang tengah untuk risikkan seorang muslimat ni ,aku ini asyik jadi orang tengah je. Agaknya memang ada tulis di dahi aku "orang tengah". hehehe juz kidding.

Barakallah Hazim and Jijah.

Lupa pulak weh, rasanya aku x continue lagi bed time story yang lepas. Kan aku dah cakap, I need more DHA.


Comments

  1. aku pon takot nk pekse ujong sem ni...sebab banyak subjek aku xg clus nye...hehehhe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah