'Hisab' & 'Azab'

Assalamualaikum w.b.t

Aku tak faham dengan diri sendiri. Musim test, musim presentation, musim2 submission assignment+report sama dengan musim mood aku nak menaip, nak mengupdate blog bagai. Mengada betul. Tapi suka hati orang la kan nak buat apa pun. Kene express kan feeling tu baru tak gila. Jangan pendam sorang2. Ustaz selalu pesan, ' kalau kamu ada masalah, cerita la dekat pokok durian pun takpe. Tak pun pergi panjat tempat tinggi and jerit sekuat hati'. Kalau macam aku ni cara feeling expression by writing .Tak terror pun nak buat video, otherwise dah jadi famous amos macam matluthfi90. LOL.

Okay2, this Thursday I have 2 presentations. Pagi and petang. Pagi tu in group and petang tu sorang2 sebab tu proposal final year project. Semakin senior, semakin cepat aku punya giliran presentation. Dulu masa 1st year selalu sangat dapat kedua last atau last group presentation. Dah tahun 4 ni, dah inverse dah. Jd group pertama or group kedua. Takpe, kalau present hujung2 lagi 'azab' kot. Kene 'hisab' awal2 baru tak terasa sangat 'azab' tu Doakan diri ini, judgers aku Dr H and Prof Z. Menakutkan. Aku dah nekad, tak kisahlah kene hentam ke kene tembak ke kene pijak ke asalkan cuba sebaik mungkin.HasbunAllahuwanikmalwakil... Research in not necessarily perfect babe. Thesis post doctorate pun belum tentu perfect (Ayat nak sedapkan hati tapi kenyataan).

Comments

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah