Kenape ngn dyeorg nie?...pelik pulak...

Segala puji-pujian dirafakkan kepada Allah s.w.t,
Tuhan Pencipta sekalian alam,
Tuhan yang mengurniakan segala nikmat
Supaya hamba-Nya dapat pergunakan untuk kemudahan beribadah
Atau mengabdikan diri kepada-Nya.

Hari ini dan semalam dan mungkin yg akn datang
Jika aku still bernafas la..
Aku asyik 'terbace' status sahabat2 yg especially batch atas aku
sumenyer berkaitan ngn cinta n jodoh
Hari smlm aku tertengok video kak fatehah psl istikharah cinta
Hari ni aku tgok video akhi hanif pasal jodoh n takdir
Pas 2 dye tulis 'ade' kene mngena dgn hidup n mati
Ni yg aku curious ni...
Nak kawen dh ke???
Dyeorg nie amik BM ke???

Mane tak nyer mase dulu2 xde pulak citer2 mcm gini
Skrg ni selalu gak kuar citer2 cinta n jodoh
Mungkin sebab dyeorg dh besar ckit kot
whatever la....
Apepun...aku doakn utk dyeorg yg terbaik 
Lagipun aku tgok shbt2 nie mmg mantap2  
Sesuai la 2 kalo nk 'dikenenkan' bersame
Yang baik utk yang baik
 


 
  


Comments

  1. mmg yg baik dicipta untuk yg baik...tp, salah kalu org mngkeneng2kan yg baik dgn yg kurang baek.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah