Aku dan mereka...

Wah! dh 2 bulan dh aku cuti sem n dok kt umah full time tp minus 1 buln dok kt umah akk aku coz kne jge ank sdare aku yg terlalu 'baik' tu. Ade mse berbaki lebey kurang 2 bulan lg. Pipi aku dh mengembang mcm kene bubuh baking powder.Buku usul dakwah n bekalan dakwah pun xabis bce lg.Mcm ne nk present pd shbt2 nie?Surah Muzammil n Mudatsir pun xingt sepenuhnyer.Mcm ne nk tasmid nie?



Aku kejenyer asyik mengadap kucing jer...Agaknyer kucing pon dh bosan mngadap muke aku.Makin lame mkin bertambh plak kucing aku nie,hr tu mak aku balik dr surau then dye terjumpe ank kucing 2 ekor,esok pg kiteorg bgun tdo ttbe ade sekor terlebey. Eh! mne dtg lg sekor nie?


Skrg dh buln Syaaban so try utk tmbh seberape byk amaln n ikhlas.Kalo amln byk tp x ikhlas pon xbley gak.Rindu plak kt kwn2 n shbt2.Dh byk kali aku xjoin aktiviti ngn dyeorg.Tamrin batch aku xdpt join.Hmmm(smbil mngeluh).



Comments

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah