Part 1 : Aku sayang dia......


Aku tidak ingat tarikh spesifik aku jumpa dia.Tetapi apa yang aku ingat bulan 3 la,bulan ini.Genap setahun aku kenal dia.Aku jumpa dia di taman permainan taman perumahan tempat aku tinggal sekarang ini.Masa itu aku tengah berjogging dengan mak aku.So,mak aku memang kenal dia serentak macam mana aku kenal dia.Mak aku OK je tetapi ayah aku tidak suka dia.Aku pun tidak tahu sebabnya.Tetapi itu cerita dahulu.Aku tengok ayah aku sekarang pun dah OK dah dengan dia ini,siap boleh gurau-gurau lagi.Padahal dia ini yang selalu menyakat ayah aku.Bila aku masuk U,rindu pulak kat dia.Bila mak aku telefon aku pun mak aku asyik cerita pasal dia sahaja.

Bersambung......


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah