Part 2: Aku sayang dia...

Aku balik rumah hari Khamis lepas,saje je nak release tension.Banyak sangat keje kat kampus(padahal ade test2 hari Isnin berikutnye,poyo).Kat rumah,aku dok citer kat mak aku pasal ape tah(ade la).Macam nie la dialog nyer

Mak:Korang sume dah besar,mak ayah tinggal berdua je kat rumah.

Aku:Akak n abang je la yang besar,nana tak besar pun...maintain je BMI nie

Mak:Ye la,sume dah dok jauh ngan mak


Tetibe je dia masuk dapur,tengok kiteorang masak....

Mak:Patot la orang kalo xde anak bela kucing,mak pun bela kucing sekali sebab anak2 dok jauh2...

 ni la dia yg aku dok citer 2,name dia kak ros

Comments

  1. ni ke kucing yg ko tepuk punggung dye tuh..???hohhoho....nnt balik lg, kim salam kat dye ye...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah