semuanya salah aku...aku minta maaf


Sebenarnya korang tidak bersalah......
Semuanya salah aku......

Cik mata...
Aku minta maaf
Aku menggunakan kau untuk melihat benda yang bukan-bukan
Aku tidak menundukkan pandanganku pada manusia yang berlawanan jantina denganku


Kepada cik mulut.....
Aku harap kau maafkan aku
Aku menggunakan kau untuk bercakap benda yang sia-sia
Aku asyik bergelak ketawa dan mengata

Buat cik telinga.....
Selama ini mesti kau rasa lemas kan sebab aku asyik sumbat kau dengan earphone 
Aku tahu kau sudah penat dengar lagu-lagu yang melalaikan
Mendengar suara-suara yang berbunyi negatif
Maafkan aku ye....

 Cik hati yang tersayang....
Aku tahu kau lah yang paling banyak memendam rasa
Mesti kau sedih kan dapat tuan macam aku ini
Sepatutnya aku sentiasa servis kau
Tetapi aku semakin mengotorkan kau
Semakin menambahkan titik hitam pada kau
Aku minta maaf sangat-sangat....


Aku dapat korang semua secara free daripada penciptaku...
Tetapi aku tidak pernah menghargai kehadiran korang
Aku tidak pandai jaga korang semua dengan baik
Maafkan aku........



Comments

Popular posts from this blog

Cara Tutup Akaun SSPN

Ganti Bearing Alternator Kereta

Mimpi Gigi Patah